Tourism, creativity, communication and transformation

Poerwanto and Mandjusri, Alma and Irfan, Edoardo and Sukirno, Zakaria Lantang (2021) Tourism, creativity, communication and transformation. Pustaka Pelajar, Yogyakarta. ISBN 978-623-236-173-7

[img] Text (Cover & Table of Contents)
ILS0168-21_Halaman-Awal.pdf - Cover Image

Download (1MB)

Abstract

Buku ini disusun berdasarkan pada teori-teori berbagai disiplin ilmu, pengalaman lapang dan riset---baik yang dilakukan oleh para penulis maupun pihak lain. Sebuah upaya penggambaran dasar-dasar pemikiran yang membantu pemangku kepentingan dalam memahami masalah-masalah pembangunan industri pariwisata di Indonesia.

Item Type: Book
Uncontrolled Keywords: tourism, creativity, communication
Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics > 338 Production, Industrial Economics
300 Social sciences > 380 Commerce, communications & transportation > 384 Communications (Telemunications)
Divisions: Universitas Al-Azhar Indonesia (UAI) > Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik (FISIP) > Ilmu Komunikasi
Depositing User: Rifda Jilan
Date Deposited: 24 Sep 2021 01:53
Last Modified: 24 Sep 2021 01:55
URI: http://eprints.uai.ac.id/id/eprint/1718

Actions (login required)

View Item View Item