Pemasaran internasional

Samiono, Bambang Eko (2009) Pemasaran internasional. Other. Universitas Al Azhar Indonesia.

[img] Text (UAI) - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial.

Download (0B)
Official URL: http://perpustakaan.uai.ac.id/index.php/cari/detai...

Abstract

Manajemen pemasaran merupakan suatu perencanaan dan pengordinasian semua aktifitas pemasaran untuk mencapai sebuah program pemasaran yang terintegrasi. Pemasaran internasional merupakan pelaksanaan aktifitas bisnis yang mengarahkan aliran barang dan jasa kepada konsumen di lebih dari satu negara untuk mendapatkan keuntungan.

Item Type: Monograph (Other)
Additional Information: Identifier : IL 337 Bam p Language : Indonesia Copyright : Attribution 4.0. International
Subjects: Library of Congress Subject Areas >
Library of Congress Subject Areas > International marketing
Library of Congress Subject Areas > International marketing

Library of Congress Subject Areas > International trade
Library of Congress Subject Areas > Marketing management
Library of Congress Subject Areas > Marketing management
Divisions: Universitas Al-Azhar Indonesia (UAI) > Fakultas Ekonomi dan Bisnis (FEB) > Manajemen
Depositing User: Rahman Pujianto
Date Deposited: 19 Jul 2018 05:28
Last Modified: 09 Sep 2021 03:59
URI: http://eprints.uai.ac.id/id/eprint/1268

Actions (login required)

View Item View Item