Samiono, Bambang Eko (2009) Pemasaran internasional. Other. Universitas Al Azhar Indonesia.
Text (UAI)
- Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (0B) |
Official URL: http://perpustakaan.uai.ac.id/index.php/cari/detai...
Abstract
Manajemen pemasaran merupakan suatu perencanaan dan pengordinasian semua aktifitas pemasaran untuk mencapai sebuah program pemasaran yang terintegrasi. Pemasaran internasional merupakan pelaksanaan aktifitas bisnis yang mengarahkan aliran barang dan jasa kepada konsumen di lebih dari satu negara untuk mendapatkan keuntungan.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Additional Information: | Identifier : IL 337 Bam p Language : Indonesia Copyright : Attribution 4.0. International |
Subjects: | Library of Congress Subject Areas > Library of Congress Subject Areas > International marketing Library of Congress Subject Areas > International marketing Library of Congress Subject Areas > International trade Library of Congress Subject Areas > Marketing management Library of Congress Subject Areas > Marketing management |
Divisions: | Universitas Al-Azhar Indonesia (UAI) > Fakultas Ekonomi dan Bisnis (FEB) > Manajemen |
Depositing User: | Rahman Pujianto |
Date Deposited: | 19 Jul 2018 05:28 |
Last Modified: | 09 Sep 2021 03:59 |
URI: | http://eprints.uai.ac.id/id/eprint/1268 |
Actions (login required)
View Item |